При оформленні замовлення до 11:00, відправимо сьогодні

Доставка і оплата

Доставка кур'єром по вказаній адресі

  • Відправляємо 6 днів на тиждень — з понеділка по суботу
  • Замовлення, підтверджені до 13:00, передаються кур'єрській службі в той самий день (у суботу до 11:00)
  • Доставка замовлень здійснюється компанією Нова пошта
  • Термін доставки — 1–3 дні з моменту передачі замовлення кур'єрській службі
  • Точний час і дату доставки ви можете узгодити з кур'єром
  • У неділю відправка товару не здійснюється.

** В понеділок статус пріорітету на відправлення мають замовлення, які були оформлені в суботу та неділю. Замовленя, оформлені в понеділок, можуть бути вислані у вівторок

Вартість доставки - згідно тарифів перевізника

Самовивіз товару з магазинів

Товар резервується на 36 годин! Після цього замовлення анулюється.

  • Ви можете оформити резерв товару, який вас цікавить, у вибраному магазині — за наявності товару — безпосередньо на сторінці товару на нашому сайті
  • Після оформлення резерву дочекайтеся сповіщення про готовність вашого замовлення до видачі
  • Мінімальна сума замовлення при оформленні резерву через сайт — 250 грн. Товар з меншою вартістю ви можете придбати безпосередньо в магазині, без оформлення резерву.

*Доставка товару з одного магазину до іншого — не здійснюється.

Оплата товару при самовивозі з магазину

  • Готівкою в магазині
  • Банківською карткою через термінал Visa/MasterCard в магазині
 Доставка у відділення/поштомат Нової пошти

Термін доставки по Україні – 1-2 робочі дні

  • Відправляємо Понеділок-Субота (окрім Неділі) після підтвердження замовлення телефоном до 13:00 (у суботу до 11:00)
  • Замовлення зберігається у відділенні одержувача 5 днів, після чого повертається назад. У разі повторного відправлення або повернення коштів за замовлення, що повернулося, сума транспортних витрат оплачених компанією, утримується із суми замовлення.
  • При отриманні товару у відділенні Нової пошти, обов'язково перевіряйте кількість, цілісність та зовнішній вигляд товару! Факт отримання посилки у відділенні Нової пошти прирівнюється до підтвердження належного стану товару та відсутності претензій до його якості/кількості.
  • У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення, необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також зафіксувати та скласти акт (претензію). У разі виникнення подібних ситуацій, будь ласка, зв'яжіться з нами

** В понеділок статус пріорітету на відправлення мають замовлення, які були оформлені в суботу та неділю. Замовленя, оформлені в понеділок, можуть бути вислані у вівторок

Вартість доставки - згідно тарифів перевізника

Оплата

В інтернет-магазині Belok.ua доступні різні варіанти оплати за товари:

  • Оплата післяплатою  - провадиться при отриманні товару у відділенні Нової Пошти (перевізник стягує додаткову комісію за послугу післяплати, у розмірі 2% від суми оплати + 20 грн)
  • Оплата на розрахунковий рахунок - переказ на банківський рахунок компанії (IBAN) до відправлення товару. (Відправка товару відбувається після підтвердження надходження оплати бухгалтерією! Номер рахунку для оплати Ви отримаєте у SMS-повідомленні після обробки вашого замовлення менеджером)
  • Онлайн оплата на сайті (LiqPay) - сторінка оплати відкривається після оформлення замовлення

*Замовлення оплачені після 14 години, висилаються на наступний робочий день

*Адміністрація магазину belok.ua не несе відповідальності за вантаж, втрачений або пошкоджений з вини оператора доставки. При відправленні вантажу по 100% передоплаті ми страхуємо посилку на повну вартість товару в ній